Szkolenia Nowy Sącz

Szkolenia Marketingowe w Nowym Sączu

Zdobądź nową wiedzę i rozwijaj swoją firmę

Budowa Relacji z Klientem

Relacje z klientami to fundament każdej udanej firmy. Nasze szkolenie „Budowa Relacji z Klientem” zostało stworzone z myślą o przedsiębiorcach, którzy chcą zbudować trwałe i wartościowe relacje z klientami, zwiększając tym samym lojalność i zaufanie do marki. Nauczysz się, jak komunikować się z klientami, odpowiadać na ich potrzeby oraz budować zaufanie, które przekłada się na długoterminowe korzyści dla Twojej firmy.

Korzyści ze Szkolenia dla Kursantów

Zwiększenie lojalności klientów poprzez skuteczną komunikację i budowanie zaufania.

Lepsze zrozumienie potrzeb klientów i umiejętność reagowania na nie w odpowiednim czasie.

Poprawa satysfakcji klientów dzięki proaktywnemu podejściu do relacji.

Umiejętność budowania długoterminowych relacji, które przynoszą stałe dochody.

Problemy, które Szkolenie Rozwiąże dla Młodych Przedsiębiorców

Trudności w utrzymaniu stałych klientów

Niska satysfakcja klientów

Brak zaufania do marki

Ograniczona liczba rekomendacji

Harmonogram Szkolenia

Dzień 1: Podstawy Budowania Relacji z Klientem

  • 09:00 – 10:30: Wprowadzenie do znaczenia relacji w biznesie.
  • 10:30 – 12:00: Kluczowe elementy skutecznej komunikacji z klientem.
  • 12:00 – 13:00: Przerwa obiadowa.
  • 13:00 – 14:30: Budowanie zaufania – podstawy psychologii relacji.
  • 14:30 – 16:00: Case study: Najlepsze praktyki w budowaniu relacji z klientami.

Dzień 2: Techniki i Narzędzia w Budowie Relacji

  • 09:00 – 10:30: Narzędzia do zarządzania relacjami (CRM) i ich wykorzystanie.
  • 10:30 – 12:00: Personalizacja usług i ofert w oparciu o potrzeby klientów.
  • 12:00 – 13:00: Przerwa obiadowa.
  • 13:00 – 14:30: Zarządzanie konfliktem i trudnymi sytuacjami z klientami.
  • 14:30 – 16:00: Warsztaty praktyczne: Symulacje rozmów z klientami.

Dzień 3: Utrzymanie i Rozwój Relacji z Klientami

  • 09:00 – 10:30: Długoterminowe strategie utrzymania klientów.
  • 10:30 – 12:00: Monitoring relacji – jak oceniać i poprawiać swoje działania.
  • 12:00 – 13:00: Przerwa obiadowa.
  • 13:00 – 14:30: Angażowanie klientów poprzez programy lojalnościowe.
  • 14:30 – 16:00: Podsumowanie szkolenia i sesja Q&A.

Szkolenia Nowy Sącz

Nie zwlekaj zdbywaj praktyczną wiedzę którą wykorzystasz do budowy własnego biznesu i nie tylko.

Skontaktuj się z nami
Find Us

Wyślij wiadomość

Informacje jak skontaktować się z firmą.